Czy bluza w prezencie to dobry pomysł?

Odzieżowe prezenty to jeden ze świątecznych klasyków. Praktycznie każdemu z nas zdarzyło się otrzymać tego typu, niestety nie zawsze trafiony upominek. Nie oznacza to jednak, że odzieżowe prezenty to zawsze zły pomysł. Jeśli znamy upodobania osoby, którą zamierzamy obdarować jakąś częścią garderoby i dodatkowo trafimy z rozmiarem, nasz prezent z pewnością sprawi jej dużą przyjemność. A jakie rodzaje odzieży najlepiej sprawdzą się w roli prezentów? W tym przypadku nie ma większych ograniczeń, aczkolwiek najlepiej decydować się na wybór odzieży o luźniejszym kroju. Doskonałym przykładem takiej odzieży są bluzy męskie i damskie, najlepiej oryginalne tj. bluza Stoprocent, w wersji rozpinanej lub crewneck.

Jaka bluza na prezent?

W sklepach odzieżowych znajdziemy całe mnóstwo kolorowych bluz wielu producentów. Na przykładzie bluz Stoprocent możemy wskazać kilka podstawowych ich typów. Są to bluzy z kapturem i crewneck (gładkie pod szyją lub ze stojącym kołnierzem) w wersji na zamek lub bez zamka (zakładane przez głowę). Najwygodniejszą wersją bluzy typu sportowego będzie model rozpinany, wyposażony w zamek błyskawiczny. Jeśli zależy nam na znalezieniu bluzy o bardziej sportowym looku, możemy zdecydować się na zakup gładkiej bluzy crewneck pozbawionej zamka. Taka bluza to doskonały wybór dla miłośników sportu i stałych bywalców siłowni.

Bluza markowa czy z marketu?

Jeśli już zamierzamy kupić bluzę na prezent, warto zdecydować się na zakup produktu oryginalnego, wyróżniającego się atrakcyjnym sposobem wykończenia. Dobrym pomysłem może być zatem zakup bluzy jednego z polskich producentów. Tego typu produkty oferowane są zwykle w krótkich, limitowanych seriach, a zatem ich użytkownicy mają poczucie korzystania z odzieży unikalnej, podkreślającej ich indywidualność i wyrafinowany sposób ubierania się. Przykładem takich bluz mogą być bluzy Stoprocent, Prosto, Ganja Mafia i wielu innych polskich producentów odzieży. Warto pamiętać, że każda bluza Stoprocent, podobnie jak inne bluzy znanych marek, praktycznie zawsze ozdobiona jest logo producenta, co w oczach wielu osób znacząco podnosi jej wartość.