Jedną z ciekawszych marek odzieżowych dla kobiet, które od ubrań wymagają nieco więcej, jest Tara Jarmon. To brand założony w 1986 roku przez Kanadyjkę o tym samym imieniu i nazwisku. Ubrania Tary to projekty pełne radości, świeżości i spontaniczności, częściowo inspirowane urokami jej ojczyzny, okraszone kolorami i wzorami, ciekawie zmiksowanymi w niepowtarzalne połączenia. Tara zdefiniowała na nowo pojęcie urban chic, które w jej rozumieniu polega na odkrywaniu radosnej strony kobiecości.

marka tara jarmon

Główna siedziba Tara Jarmon znajduje się przy brzegu kanału Saint-Martin w Paryżu. Nawet jej budynek wydaje się oddawać luźne podejście marki. Dziedziniec pokryty jest szklanym dachem i wypełniony licznymi miejscami do odpoczynku. Show room marki znajduje się na drugim piętrze budynku i zajmuje niemal 300 metrów kwadratowych.  Warto go odwiedzić przy okazji wizyty w Paryżu, choć istnieje niebezpieczeństwo wsiąknięcia tam na cały dzień. Za sukces marki Tara Jarmon odpowiada najprawdopodobniej analityczne podejście jej projektantów do kobiecości i jej form. Niektóre z sukienek Tary przypominają stylem glamour projekty z lat 50-tych, podczas gdy kurtki i płaszcze mają bardziej współczesną formę i fason. Pod logo Tara Jarmon spotyka się elegancja w stylu vintage z nowoczesną finezją. To dlatego zapewne ubrania te cieszą się tak wielką popularnością wśród kobiet z Paryża. A cały świat patrząc na nie zastanawia się: gdzie one się ubierają, kto tworzy ich ubrania, że wyglądają tak modnie, a jednocześnie tak na luzie, jakby w ogóle nie przejmowały się swoim wizerunkiem? Wśród produktów firmy znajdują się ubrania i dodatki kolorowe, oraz seksowne – ale w klasyczny i subtelny sposób. Nie brak tam wykończeń w postaci haftów, kwiatowych detali i ozdób w postaci kokardek. Klasyczne linie cięcia towarzyszą materiałom takim jak muślin, satyna, aksamit czy bawełna, sprawiając, że ubrania Tara Jarmon nosi się z prawdziwą przyjemnością. Warto przekonać się o tym na własnej skórze – od jakiegoś czasu dostępne są także w Polsce.